تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایتهای نمایشدهنده، به این عنوان نامگذاری شدهاند. هدف از این هماهنگی، مقابله با نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و در نهایت افزایش اثربخشی تبلیغات شماست.
تبلیغات همسان هیچ مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمیکنند و معمولا در قالب یک عکس و تیتر جذاب به کاربران پیشنهاد میشوند. نحوهٔ پرداخت در این نوع تبلیغات به صورت پرداخت بهازای کلیک (PPC) است و شما بهازای نمایش، هیچ هزینهای پرداخت نخواهید کرد.
تبلیغات همسان هیچ مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمیکنند و معمولا در قالب یک عکس و تیتر جذاب به کاربران پیشنهاد میشوند. نحوهٔ پرداخت در این نوع تبلیغات به صورت پرداخت بهازای کلیک (PPC) است و شما بهازای نمایش، هیچ هزینهای پرداخت نخواهید کرد.
انواع تبلیغات همسان چیست؟
تبلیغات همسان به دو نوع عادی و ریتارگتینگ تقسیم میشود. در همسان عادی بدون محدودیت خاصی بسته به صف نمایش تبلیغکنندگان، تبلیغ شما در جایگاههای همسان نشان داده میشود. در همسان ریتارگتینگ، تبلیغ شما به کاربرانی که حداقل یک بار از وبسایت شما دیدن کردهاند، نمایش داده میشود.
انواع تبلیغات همسان چیست؟
تبلیغات همسان به دو نوع عادی و ریتارگتینگ تقسیم میشود. در همسان عادی بدون محدودیت خاصی بسته به صف نمایش تبلیغکنندگان، تبلیغ شما در جایگاههای همسان نشان داده میشود. در همسان ریتارگتینگ، تبلیغ شما به کاربرانی که حداقل یک بار از وبسایت شما دیدن کردهاند، نمایش داده میشود.
تعرفه تبیلغات همسان چقدر است؟
قیمت کلیک متغیر است. با توجه به قیمت کلیک و نرخ کلیک به نمایش موثر آیتم تبلیغاتی، شانس نمایش تبلیغ موردنظر در وبسایتهای مختلف تغییر میکند.
محتوای تبلیغات همسان به چه شکلی باید باشد؟
محتوای همسان شامل عنوان و عکسی جذاب است که محصول یا خدمت شما را توصیف کند. حداکثر تعداد کاراکتر مجاز برای عنوان، ۶۶ و حداکثر حجم مجاز برای عکس یک مگابایت است. برای جذابیت بیشتر عکس، بهتر است از نوشته داخل عکس استفاده نشود.
جایگاه نمایش تبلیغات همسان کدام قسمت از وب سایت است؟
بعد از اتمام مطلب یا کنارهها در صفحهی اصلی یا صفحات داخلی وبسایتهای گوناگون بسته به طراحی و ساختار وبسایت نمایشدهنده نمایش داده میشود. اغلب اوقات با عناوینی همچون پیشنهادهای روز یا از سراسر وب از سایر مطالب وبسایت متمایز میشود.
جایگاه نمایش تبلیغات همسان کدام قسمت از وب سایت است؟
بعد از اتمام مطلب یا کنارهها در صفحهی اصلی یا صفحات داخلی وبسایتهای گوناگون بسته به طراحی و ساختار وبسایت نمایشدهنده نمایش داده میشود. اغلب اوقات با عناوینی همچون پیشنهادهای روز یا از سراسر وب از سایر مطالب وبسایت متمایز میشود.
اکانت منجرهای حرفهای هایلایت در کنار شما هستند تا به شما در ساخت کمپینهایتان در هایلایت کمک کنند. برای گرفتن بهترین نتیجه از هایلایت تیم متخصصان ما در هر لحظه در کنار شما هستند و در صورت تمایل کمپینهای شما را میسازند و بهینهسازی میکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط بهرهمندی از اکانت منجر اختصاصی با ما تماس بگیرید
تهران، خیابان حافظ ، خیابان سرهنگ سخایی، کوچه سادات شریف، پلاک ۲۰ واحد ۸
53 30 9100 -021
شعار تیم تبلیغات آنلاین هایلایت صداقت، شفافیت، همراهی، همدلی و نوآوری مستمر است و هدف ما ایجاد بهترین نتیجه برای تبلیغکنندگان صنعت و ساختمان ایران و درآمدزایی منصفانه برای رسانههای تخصصی و کسب و کارهای دارای سایت های تخصصی در هر کدام از حوزه های صنعت و ساختمان ایران و جهان است تا بتوانند با نمایش تبلیغات مرتبط و موازی با کسب و کار خود به کاربران سایتشان در عین کسب درآمد منصفانه، رضایتمندی بیش از پیش کاربران خود را نیز جهت ارائه مطالب مرتبط و مفیدجلب نمایند. تیم تبلیغات آنلاین هایلایت همواره بر اساس اطلاعات و دادهها تصمیمگیری میکند و تلاش روزمرهاش در جهت بهبود عملکرد کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال مرتبط با صنعت و ساختمان ایران است. از همین رو به کمک الگوریتمهای خاص و هوش مصنوعی هایلایت محصولات منحصر به فردی در حوزه تبلیغات آنلاین خلق کردهایم که متناسب با نیازهای فعالان این حوزه اشت وسعی داریم روز به روز خدمت بهتر و نتیجه بخشتری را به مشتریان خود ارائه کنیم.
با تشکر هایلایت
© ۱۴۰۱ – کلیه حقوق متعلق به شرکت فن آوای هوش مصنوعی است.