حتما برایتان پیش آمده است هنگامی که وارد یک سایت میشوید از شما سوال شود: «آیا میخواهید جدیدترین اخبار برایتان ارسال شود؟» و زیر این سوال گزینهی بله/ خیر یا allow/block را ببینید. در صورتی که گزینهی بله را انتخاب کنید، به وبسایت اجازه میدهید برای شما پیامهایی بفرستد. به این پیامها، پوش نوتیفیکیشن گفته میشود. شما همچنین میتوانید از این پیامها برای تبلیغات کسبوکار خود استفاده کنید. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را میتوان به عنوان نسخهی بهروزشدهی تبلیغات پیامکی در نظر گرفت. با این تفاوت که برای ارسال این تبلیغات نیازی به اطلاعات تماس کاربر ندارید و از طرفی میتوانید در قالب عکس و متنی جذاب، کاربر را مستقیما به وبسایت خود هدایت کنید.
این نوع تبلیغات بیشتر با هدف جمعآوری لید استفاده میشوند و مناسب کمپینهای طولانی مدت هستند. هزینهی این تبلیغات به صورت کلیکی (PPC) محاسبه میشود یعنی به ازای هر کلیک، میزان مشخصی از بودجهی شما کسر میشود.
از این نوع تبلیغات بیشتر برای آگاهی از برند یا اطلاعرسانیهای گسترده استفاده میشود. تفاوت این نوع تبلیغات با پوشنوتیفیکیشن عادی این است که هزینهی آن به ازای ارسالهای موفق محاسبه میشود.
خاصیت تبلیغات رفتارمحور (از هر نوعی که باشند) این است که شما میتوانید پیش از اجرای تبلیغات، مخاطبان خود را بر اساس نوع رفتار آنها در فضای وب مشخص کنید. با یک مثال شفافتر توضیح میدهیم. هدف از اجرای این تبلیغات معمولا ایجاد آگاهی از برند و جذب کاربر هدفمند است.
تنها تفاوت این نوع از پوشنوتیفیکیشن با حالت کلیکی، این است که هزینهی تبلیغات بر اساس تعداد ارسال موفق محاسبه میشود. این نوع تبلیغات معمولا با هدف ایجاد آگاهی از برند در موضوعات خاص و افزایش فروش کسبوکارها اجرا میشوند.
انتخاب وبسایتهای نمایشدهنده
موقعیت مکانی به دقت کشور، استان و خیابان
ارائهدهندگان اینترنتی
روز و ساعت نمایش تبلیغات
دستگاه نمایش (موبایل و دسکتاپ)
ردیابی کاربر (تنظیم UTM)
تهران، خیابان حافظ ، خیابان سرهنگ سخایی، کوچه سادات شریف، پلاک ۲۰ واحد ۸
53 30 9100 -021
شعار تیم تبلیغات آنلاین هایلایت صداقت، شفافیت، همراهی، همدلی و نوآوری مستمر است و هدف ما ایجاد بهترین نتیجه برای تبلیغکنندگان صنعت و ساختمان ایران و درآمدزایی منصفانه برای رسانههای تخصصی و کسب و کارهای دارای سایت های تخصصی در هر کدام از حوزه های صنعت و ساختمان ایران و جهان است تا بتوانند با نمایش تبلیغات مرتبط و موازی با کسب و کار خود به کاربران سایتشان در عین کسب درآمد منصفانه، رضایتمندی بیش از پیش کاربران خود را نیز جهت ارائه مطالب مرتبط و مفیدجلب نمایند. تیم تبلیغات آنلاین هایلایت همواره بر اساس اطلاعات و دادهها تصمیمگیری میکند و تلاش روزمرهاش در جهت بهبود عملکرد کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال مرتبط با صنعت و ساختمان ایران است. از همین رو به کمک الگوریتمهای خاص و هوش مصنوعی هایلایت محصولات منحصر به فردی در حوزه تبلیغات آنلاین خلق کردهایم که متناسب با نیازهای فعالان این حوزه اشت وسعی داریم روز به روز خدمت بهتر و نتیجه بخشتری را به مشتریان خود ارائه کنیم.
با تشکر هایلایت
© ۱۴۰۱ – کلیه حقوق متعلق به شرکت فن آوای هوش مصنوعی است.