تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست؟

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست؟

حتما برایتان پیش آمده است  هنگامی که وارد یک سایت می‌شوید از شما سوال شود: «آیا می‌خواهید جدیدترین اخبار برایتان ارسال شود؟» و زیر این سوال گزینه‌ی بله/ خیر یا allow/block را ببینید. در صورتی که گزینه‌ی بله را انتخاب کنید، به وب‌سایت اجازه می‌دهید برای شما پیام‌هایی بفرستد. به این پیام‌ها، پوش نوتیفیکیشن گفته می‌شود. شما همچنین می‌توانید از این پیام‌ها برای تبلیغات کسب‌وکار خود استفاده کنید. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را می‌توان به عنوان نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی تبلیغات پیامکی در نظر گرفت. با این تفاوت که برای ارسال این تبلیغات نیازی به اطلاعات تماس کاربر ندارید و از طرفی می‌توانید در قالب عکس و متنی جذاب، کاربر را مستقیما به وب‌سایت خود هدایت کنید.

مزایای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن هایلایت

مزایای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن هایلایت

نمایش به کاربران مرتبط
دسترسی بیشتر به کاربران
دریافت ترافیک باکیفیت‌
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن
افرایش نرخ تبدیل کاربران

انواع تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

انواع تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

پوش‌ نوتیفیکیشن عادی کلیکی

این نوع تبلیغات بیشتر با هدف جمع‌آوری لید استفاده می‌شوند و مناسب کمپین‌های طولانی مدت هستند. هزینه‌ی این تبلیغات به صورت کلیکی (PPC) محاسبه می‌شود یعنی به ازای هر کلیک، میزان مشخصی از بودجه‌ی شما کسر می‌شود.

پوش‌نوتیفیکیشن عادی ارسالی

از این نوع تبلیغات بیشتر برای آگاهی از برند یا اطلاع‌رسانی‌های گسترده استفاده می‌شود. تفاوت این نوع تبلیغات با پوش‌نوتیفیکیشن عادی این است که هزینه‌ی آن به ازای ارسال‌های موفق محاسبه می‌شود.

پوش‌نوتیفیکیشن رفتار‌محور کلیکی

خاصیت تبلیغات رفتار‌محور (از هر نوعی که باشند) این است که شما می‌توانید پیش از اجرای تبلیغات، مخاطبان خود را بر اساس نوع رفتار آن‌ها در فضای وب مشخص کنید. با یک مثال شفاف‌تر توضیح می‌دهیم. هدف از اجرای این تبلیغات معمولا ایجاد آگاهی از برند و جذب کاربر هدفمند است.

پوش‌نوتیفیکیشن رفتا‌ر‌محور ارسالی

تنها تفاوت این نوع از پوش‌نوتیفیکیشن با حالت کلیکی، این است که هزینه‌ی تبلیغات بر اساس تعداد ارسال موفق محاسبه می‌شود. این نوع تبلیغات معمولا با هدف ایجاد آگاهی از برند در موضوعات خاص و افزایش فروش کسب‌وکارها اجرا می‌شوند.

تک تک تنظیمات پوش نوتیفیکیشن را تحت کنترل خود بگیرید!

تک تک تنظیمات پوش نوتیفیکیشن را تحت کنترل خود بگیرید!

انتخاب وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌

موقعیت مکانی به دقت کشور، استان و خیابان

ارائه‌دهندگان اینترنتی

روز و ساعت نمایش تبلیغات

دستگاه نمایش (موبایل و دسکتاپ)

ردیابی کاربر (تنظیم UTM)

بازدید: 39