گام ۲ : کمپین تبلیغاتی به چه معناست؟

Advertising agencies-03

فهرست مطالب

بخش اول:

کمپین تبلیغاتی :

کمپین تبلیغاتی مجموعه ای  از تبلیغات برنامه ریزی شده است که،پیام و مفهوم یکسان و واحدی را برای دستیابی به هدف خاص، به دست مخاطبان مورد نظر میرساند.

بخش دوم:

هر کمپین دارای هدف خاصی می باشد.

امّا هر کمپین علاوه بر هدف خاص و مشخص دارای استراتژی خاصی هم است، که برآیند دو مورد،

     هدف + استراتژی = میزان بودجه کمپین

با توجه به این سه مورد یعنی:هدف، استراتژی و بودجه هر کسب و کار میتواند از یک یا چند رسانه در کمپین تبلیغاتی خود بهره ببرد و از آن استفاده کند.

بخش سوم:

کسب و کار :

کسب و کار ها با توجه به یک یا چند رسانه ای را که با جمع بندی انتخاب کرده اند، میتوانند از شرایط مختلف، روش های تبلیغات و بعضاً ابزارهای اون رسانه بهره مند شوند.

بخش چهارم:

فضای اطراف ما یکی از قدیمی ترین رسانه ها است،

انواع رسانه ها :

  • مثل تبلیغات محیطی که از روش های آن میتوان به: بیلبود های شهری،تبلیغات در مترو و اتوبوس ها و همچنین تاکسی ها اشاره کرد.
  • رسانه بعدی تبلیغات اینترنتی می باشد که به شدّت مورد توجه قرار گرفته است:روش تبلیغاتی مختلفی وجود دارد،مثل: بنرهای تبلیغاتی ، ایمیل مارکتینگ و…
  • تبیغات تلویزیونی (تلویزیون،صدا سیما،رادیو): که هرکدام رسانه های قویی ای هستندو تبلیغات مختلفی را با روشهای مختلفی مثل: تبلیغات بین مسابقات ورزشی، یا اسپانسرینگ برنامه های مختلف تلوزیون و رادیویی استفاده کرد.

استفاده کردن در کمپین های تبلیغاتی ،همانطور که گفته شد، باتوجه به هدفی که از کمپین تبلیغاتی و برنامه ریزی ، شما برای تبلیغ هایتان دارید ، به اضافه استراتژی ای که برای اجرای کمپین تبلیغاتی تان دارید، انتخاب می شوند و مورد استفاده قرار میگیرند.

در مورد ساخت کمپنهای تبلیغاتی، درپلتفرم تبلیغات آنلاین هایلایت، ویدئوی آموزشی مجزایی تهیه شده،که توضیحاتی کامل راجب عوامل مهم در ایجاد کمپین در هایلایت و روش ایجاد کمپین در پنل کاربری توضیح داده شده است.

امیدوار هستیم که این آموزش مورد توجه و مورد استفاده شما قرار بگیرد 

کسـب و کـارتـو هـایـلایـت کـن!!!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.