بخش اول:
کمپین تبلیغاتی :
کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات برنامه ریزی شده است که،پیام و مفهوم یکسان و واحدی را برای دستیابی به هدف خاص، به دست مخاطبان مورد نظر میرساند.
بخش دوم:
هر کمپین دارای هدف خاصی می باشد.
امّا هر کمپین علاوه بر هدف خاص و مشخص دارای استراتژی خاصی هم است، که برآیند دو مورد،
هدف + استراتژی = میزان بودجه کمپین
با توجه به این سه مورد یعنی:هدف، استراتژی و بودجه هر کسب و کار میتواند از یک یا چند رسانه در کمپین تبلیغاتی خود بهره ببرد و از آن استفاده کند.
بخش سوم:
کسب و کار :
کسب و کار ها با توجه به یک یا چند رسانه ای را که با جمع بندی انتخاب کرده اند، میتوانند از شرایط مختلف، روش های تبلیغات و بعضاً ابزارهای اون رسانه بهره مند شوند.
بخش چهارم:
فضای اطراف ما یکی از قدیمی ترین رسانه ها است،
انواع رسانه ها :
- مثل تبلیغات محیطی که از روش های آن میتوان به: بیلبود های شهری،تبلیغات در مترو و اتوبوس ها و همچنین تاکسی ها اشاره کرد.
- رسانه بعدی تبلیغات اینترنتی می باشد که به شدّت مورد توجه قرار گرفته است:روش تبلیغاتی مختلفی وجود دارد،مثل: بنرهای تبلیغاتی ، ایمیل مارکتینگ و…
- تبیغات تلویزیونی (تلویزیون،صدا سیما،رادیو): که هرکدام رسانه های قویی ای هستندو تبلیغات مختلفی را با روشهای مختلفی مثل: تبلیغات بین مسابقات ورزشی، یا اسپانسرینگ برنامه های مختلف تلوزیون و رادیویی استفاده کرد.
استفاده کردن در کمپین های تبلیغاتی ،همانطور که گفته شد، باتوجه به هدفی که از کمپین تبلیغاتی و برنامه ریزی ، شما برای تبلیغ هایتان دارید ، به اضافه استراتژی ای که برای اجرای کمپین تبلیغاتی تان دارید، انتخاب می شوند و مورد استفاده قرار میگیرند.
در مورد ساخت کمپنهای تبلیغاتی، درپلتفرم تبلیغات آنلاین هایلایت، ویدئوی آموزشی مجزایی تهیه شده،که توضیحاتی کامل راجب عوامل مهم در ایجاد کمپین در هایلایت و روش ایجاد کمپین در پنل کاربری توضیح داده شده است.
امیدوار هستیم که این آموزش مورد توجه و مورد استفاده شما قرار بگیرد
کسـب و کـارتـو هـایـلایـت کـن!!!