گام ۴ : بررسی بخش نمایش دهنده های تبلیغات هایلایت

Advertising agencies-03

فهرست مطالب

بخش اول:

بررسی نمایش دهنده ها در پنل کاربری هایلایت

 

نمایش دهنده های تبلیغات در پلتفرم هایلایت که به آن نمایش دهنده هم گفته می شود؛ صفحات وب، وب سایت ها و بلاگ های کسب و کار هایی هستند که در یکی از شاخه های حوزه صنعت و ساختمان بصورت تخصصی فعالیت دارند،که بخش هایی از سایت مجموعه خود را با همکاری پلتفرم هایلایت برای نمایش تبلیغات و کسب درآمد در نظر گرفته اند.

در این قسمت که میدانیم نمایش دهنده ها سایت هایی هستند که قرار است تبلیغات ما را نمایش دهند،زمانش است در پنل هایلایت بخش نمایش دهنده ها را بررسی کنیم.

بخش دوم:

 نمایش دهنده ها

با ورود به پنل هایلایت

در منوی کناری هایلایت دکمه ای را با نام نمایش دهنده ها مشاهده می کنید، با کلیک بر روی آن وارد بخش نمایش دهنده ها می شویم، همانگونه که مشاهده میفرمایید سه دکمه در بخش نمایش دهنده ها می باشد که ما در این ویدئو آموزشی به بخش اولیه یعنی *لیست نمایش دهندگان* میپردازیم.

بخش سوم:

لیست نمایش دهندگان

همانگونه که مشاهده میفرمایید با کلیک بر روی لیست نمایش دهندگان،جدولی را در قسمت پایین دیده می شود، که در ستون اول*نمایش دهنده * که آدرس سایت نمایش دهنده ها،در ستون دوم* دسته بندی موضوع* و در ستون سوم *نمایش صفحات* که تبلیغات و جایگاه تبلیغاتی در آن صفحات قرار دارند را نمایش میدهد.

بخش چهارم:

در این نوار همانگونه که مشاهده میفرمایید، میتوانید سایت های نمایش دهنده و یا آدرس سایت را از قبل میدانید جستجو کنید، و یا دسته بندی موضوعی که مرتبط با صنعت ساختمان است را انتخاب بفرمایید، همچنین نوع تبلیغاتی که داده اید(بنری،همسان،پوش،محصول).

بخش پنجم:

در ستون اول همانطور که مشاهده میفرمایید لینک هستند، و با کلیک بر روی آنها

میتوانید به صورت آنلاین سایت نمایش دهنده را  ملاحظه بفرمایید

و همچنین اگر تبلیغاتی فعال باشد روی صفحه، میتوانید تبلیغات را بصورت زنده مشاهده کنید، همانگونه که مشاهده میفرمایید جایگاه تبلیغات پلتفرم تبلیغات هایلایت هست که روی این صفحه از این سایت نمایش داده میشود،همچنین در فوتر(پاورقی) سایت.

بخش ششم:

نمایش جایگاه های نمایش تبلیغات

گفته شد که دسته بندی تبلیغات را میتوانید در مقابلشان ملاحظه بفرمایید، و در ستون سوم پیش نمایش جایگاه های نمایش تبلیغات ، که با کلیک بر روی آن وارد صفحه ای میشوید که در آن جدولی را مشاهده میفرمایید.

بخش هفتم:

در این جدول لیستی از صفحات سایت نمایش دهنده را میبینید که درآن صفحات جایگاه های تبلیغاتی وجود دارد و تبلیغات هایلایت در آن نمایش داده می شود.

همانطور که مشاهده میفرمایید،در این جدول در ستون اول شماره صفحه را مشاهده میفرمایید که این شماره ها شماره های سیستمی می باشند و برای بخش مدیریت هایلایت است.

بخش هشتم:

در ستون دوم عنوان صفحات را مشاهده میفرمایید،صفحه(تماس باما،محصولات،درباره ما،صفحه اصلی، جایگاه های مستقل) که نیاز به توضیح دارند.

بخش نهم:

جایگاه مستقل

جایگاه هایی هستند که مستقل از صفحات هستند در عمل و به هیچ صفحه خاصی وابسته نیستند،تقریباً هدر (سربرگ)و فوتر(پاورقی) سایتها هستند. تبلیغات در آنها در تمامی صفحات همانطور که در برچسب مقابلش مشاهده میکنید نمایش داده می شود.

بخش دهم:

برچسب قرمز رنگی مقابل بعضی از صفحات و بعضی از سایت ها مشاهده می کنید،که نشان دهنده این هست که جایگاه تبلیغاتی را در این صفحه اختیار کنید برای کمپین تبلیغاتی خودتان، نه تنها در یک صفحه بلکه در چند صفحه مختلف از آن سایت نمایش داده می شود، مثال:اگر سایتی دارای بیست محصول می باشد، شما اگر در صفحه محصولات آن جایگاهی را انتخاب کنید در بیست صفحه محصولات آن سایت تبلیغات شما نمایش داده می شود.

بخش یازدهم:

در ستون سوم میتوانید صفحات سایت را به صورت آنلاین مشاهده بفرمایید. مثال: یکی از صفحات را انتخاب میفرمایید،صفحه سایت را به صورت آنلاین ملاحظه میفرمایید،تبلیغات هایلایت را مشاهده می کنید که در این قسمت نمایش داده می شود.

بخش دوازدهم:

ستون چهارم که ستون خیلی مهمی هم می باشد، جایگاه تبلیغات برای ما نمایش داده می شود، و با یک کلیک بر روی دکمه نمایش جایگاه های تبلیغات وارد صفحه ای می شویم که جایگاه تبلیغات آن صفحه را برای ما نمایش میدهد.

در ابتدا جداول اطلاعات جایگاه ها را مشاهده می فرمایید،سه تا جدول ملاحظه میفرمایید برای سه تا جایگاه، و اطلاعات جایگاه ها را مشاهده می کنید.

پایین تر از جداول، عکسی از آن صفحه می بینید و جایگاه های تبلیغاتی که در آن صفحه وجود دارند، اگر توجه بفرمایید سه عدد باکس میبینید و سه تا جایگاه تبلیغاتی به رنگ سبز در صفحه مشاهده میکنید.

البته این جایگاه تبلیغاتی ای که در پایین صفحه ملاحظه میفرمایید،جایگاه مستقلی می باشد که قبلا راجبش صحبت شده است، و در فوتر(پاورقی) قرار دارد و میتوانید در جایگاه های مستقل جدول اطلاعاتش را مشاهده کنید.

راجب جداول اطلاعات جایگاه تبلیغاتی ویدئویی آموزشی با نام :*جایگاه های تبلیغاتی* ،آماده کرده ایم که به بررسی جداول اطلاعاتی بصورت مفصل پرداخته ایم ، از شما دعوت به عمل می آوریم قبل از شروع تبلیغات حتما ای ویدئو آموزشی را مشاهده بفرمایید.

امیدوار هستیم که این آموزش مورد توجه و مورد استفاده شما قرار بگیرد 

کسـب و کـارتـو هـایـلایـت کـن!!!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.