گام ۵ : صفحات و جایگاه های نمایش دهنده هایلایت

Advertising agencies-03

فهرست مطالب

 

 

درپلتفرم تبلیغات آنلاین هایلایت محتوای تبلیغاتی در جایگاه تبلیغات نمایش داده میشود و جایگاه های تبلیغاتی همانطور که واضح و مشخص می باشد در صفحات و فضاهای مختلف سایت های نمایش دهنده استقرار دارد.

اما دو نکته مهم درمورد جایگاه ها و صفحات وجود دارد که دانستن آنها باعث می شود کمپین های موفق تر و موثرتری را داشته باشید.

  • انواع جایگاه های تبلیغاتی و خاصیت آنها:

جایگاه ها در پلتفرم تبلیغات آنلاین هایلایت با توجه به فضاهای سایتهای نمایش دهنده و محلی که سایت نمایش دهنده و مدیران آن سایت برای نمایش تبلیغاتشان در نظر می گیرند جایگاه ها به دو دسته تقسیم میشوند.

۱-جایگاه های تبلیغات وابسته 

اگر جایگاه های تبلیغاتی در صفحات سایت نمایش دهنده قرار گرفته باشند جایگاه های تبلیغاتی وابسته به صفحه هست و اصطلاحا به این جایگاه های تبلیغاتی در پلتفرم هایلایت جایگاه وابسته می گوییم.

مثل:جایگاه تبلیغاتی در صفحات اصلی،صفحه محصولات،درباره ما،بلاگ و هر صفحه دیگری در سایت.

۲-جایگاه های تبلیغات مستقل

اما اگر جایگاه های تبلیغاتی در فضاهایی به غییر از صفحات سایت نمایش دهنده قرار گرفته باشند با توجه به این که از صفحه مستقل هستند در پلتفرم هایلایت اصطلاحا به آنها جایگاه های مستقل می گوییم.

مثل:جایگاه های تبلیغاتی در هدر یا فوتر سایت های نمایش دهنده و یا انواع پاپ آپ.

*توجه داشته باشید*: محتوای تبلیغاتی در جایگاه های مستقل در تمامی صفحات سایت نمایش داده می شود و بیشتر در معرض دید قرار می گیرد، البته با هزینه کمتر.

از کجا میتوان متوجه شد که جایگاه ها ، جایگاه های مستقل هستند؟

این جایگاه ها در زمان ساخت گروه نمایش دهنده در جدول *صفحات سایت* به عنوان جایگاه مستقل میتوانید ببینید شان و در مقابل شان برچسب یا تگ *در تمامی صفحات* را مشاهده میفرمایید.

انواع صفحات سایت نمایش دهنده

صفحات سایت نمایش دهنده در هایلایت با توجه به مکانیزم عملکرد پلتفرم هایلایت به دو دسته تقسیم می شوند : ۱-صفحات ثابت ۲-صفحات چند صفحه ای ، که در ادامه به توضیحاتشان میپردازیم.

  • صفحات ثابت:

در پلتفرم هایلایت صفحات ثابت، به صفحاتی گفته می شود که جایگاه های تبلیغاتی مستقر در این صفحات به صورت ثابت به معنای اینکه فقط در همان صفحه نمایش داده میشوند و فیکس شده اند در همان صفحه گفته می شود.

مثال:صفحه اصلی، صفحه درباره ما، صفحه تماس با ما و… با این الگو.

  • صفحات چند صفحه ای:

در پلتفرم هایلایت صفحات، چند صفحه ای به صفحاتی گفته می شود که مجموعه ای از صفحات هستند و با انتخاب جایگاه های تبلیغاتی مستقر در این صفحات محتوای تبلیغاتی شما در تمام مجموعه ی این صفحات نمایش داده میشوند.

مثل:جایگاه تبلبغاتی در صفحه محصولات یکی از سایت ها انتخاب میکنیم، محصولات آن سایت ۲۰یا ۲۵عدد کالا هست و با انتخاب یکی از آن جایگاه ها تبلیغات شما در تمامی صفحات آن محصول نمایش داده می شود

مثل:از صفحات چند صفحه ای می توانید صفحات محصولات ،صفحات بلاگ، و صفحه هاییی با همین الگو و شرایط نام ببریم.

*توجه داشته باشید*:

چگونه متوجه شویم که صفحات چند صفحه ای کدام صفحات هستند که بتوانیم جایگاه های آن صفحات را در کمپین تبلیغلتیمان انتخاب بکنیم؟

در زمان ساخت گروه نمایش دهنده برای کمپین بنری شما در جدول صفحات سایت نمایش دهنده در مقابل صفحه ای که چند صفحه ای باشد برچسب یا تگ چند صفحه ای به رنگ قرمز رنگ وجود دارد و میتوانید  آن صفحه را انتخاب بفرمایید.

امیدوار هستیم که این آموزش مورد توجه و مورد استفاده شما قرار بگیرد 

کسـب و کـارتـو هـایـلایـت کـن!!!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.