گام ۷ : قوانین و چهارچوب گروه نمایش دهنده تبلیغات بنری

Advertising agencies-03

فهرست مطالب

قوانین و چهار چوب گروه نمایش دهنده 

 

بررسی چهار چوب ها و قوانین ساخت گروه نمایش دهنده می پردازیم.

بخش اول:

جهت بررسی چهار چوب ها و قوانین نمایش دهنده بعد از ورود به پنل کاربری از منوی کناری در سمت راست صفحه،وارد بخش نمایش دهنده می شوید،ویدئوی مجزایی را جهت معرفی و استفاده از بخش های مختلف این گزینه در منو آماده شده است.

بخش دوم:

برای بررسی قوانین وارد قسمت گروه نمایش دهندگان میشویم .

بخش سوم:

مرحله بعد روی دکمه گروه جدید میزنیم.

بخش چهارم:

بعد از کلیک بر روی این دکمه وارد صفحه ای میشویم به عنوان اضافه کردن سایت های نمایش دهنده.

بخش پنجم:

با اضافه کردن نام گروه در این فیلد و همچنین تاریخ شروع گروه نمایش دهندتون و جایگاهی که انتخاب می کنید و همچنین تاریخ پایان نمایش میتوانید با کلیک بر روی دکمه *اعمال تاریخ  و نمایش سایت ها* به انتخاب جایگاه تبلیغاتیتان بپردازید،”اما قبل از آن بهتر است قوانین و چهار چوبهای ساخت گروه نمایش دهنده را بدانید که بهترین انتخاب را در ساخت گروه نمایش دهندمان داشته باشیم”.

بخش ششم:

همانگونه که میدانید تبلیغات بنری در پلتفرم هایلایت در جایگاه های تبلیغات بر اساس زمان و نهایتا روزانه نمایش داده می شوند،طبق تعریف گروه نمایش دهنده که در ویدئوهای آموزشی قبلی داشته ایم و امیدواریم دیده باشید،در هایلایت(به مجموعه ای از جایگاه های تبلیغات که دارای مدت زمان معینی هستند گروه نمایش دهنده گفته می شود) که تبلیغ دهنده با توجه به استراتژیه کسب و کار خود این گروه را ایجاد می نماید.

تعریف نمایش دهنده چیست؟جایگاه هایی که تبلیغ دهنده برای مدت خاصی از یک روز تا نود روز میتواند انتخاب بکند با توجه به استراتژی و برنامه ریزی که برای تبلیغات خودشان داشته اند.

بخش هفتم:

گروه نمایش دهنده برای تبلیغات بنری هایلایت بسیار مهم است چرا که زمان نمایش و جایگاه نمایش در کمپین تبلیغاتی به این گروه بستگی دارد به همین دلیل دارای چهار چوب خاص و مشخصی هست که به کنترل سیستم رزرواسیون و نمایش هایلایت کمک می کند، در ادامه به بررسی این موارد میپردازیم.

*ادامه بررسی قوانین و چهار چوبها:نکته مهمی که قابل توجه دوستان عزیز باید قرار بگیرد* (لازم به ذکر  است اگر در هر صفحه ای نکاتی لازم بوده که کاربران هایلایت از آن مطلع باشند،در بخشی به نام: توجه داشته باشید با کادر لیمویی رنگ مشخص شده است و امیدوار هستیم بهش توجه لازم را داشته باشید.)

بخش هشتم:

بررسی قوانین و چهارچوب ها:

۱-ساعت و تاریخ شروع از ساعت: ۰۰:۰۰ و ساعت پایان ۱۱:۵۹ می باشد.

گروه نمایش دهنده ما  از اولین ثانیه تاریخ شروعی را که شما انتخاب می فرمایید شروع به نمایش و تاریخ پایانی را که انتخاب می  فرمایید تا پایان اون روز در گروه نمایش دهنده شما نشان داده خواهد شد.

از این نکته ای که گفته شد دو مورد را میتوان دانست:

اول: تاریخ شروع و پایان گروه نمایش دهنده ما جزئی از کمپین تبلیغاتی ما می باشد

دوم:ساخت گروه نمایش دهنده برای تاریخ جاری (یعنی تاریخ همان روزی که داریم گروه نمایش دهنده را درست میکنید) امکان پذیر نمی باشد.

به طور مثال:تاریخ شروع گروه نمایش دهنده در ساعت: ۰۰:۰۰ در تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۲ و ساعت و تاریخ پایان: ۲۳:۵۹ دقیقه ۱۴۰۰/۴/۲۰ هستند.

۲-نکته بعدی:تاریخ شروع و پایان گروه نمایش دهنده ما نهایتنا در بازه ۹۰ روزه هستند، یعنی کمپین را که شما امروز می خواهید درست کنید و انتخاب کنید در یک بازه یک روز بعد از تاریخ جاری تا ۸۹ روز بعد از تاریخ جاری می تواند باشد،و تاریخ پایان گروه نمایش دهنده بنری که درست میفرمایید در بازه دو روز بعد از تاریخ جاری تا ۹۰روز بعد میتواند باشد.

به طور مثال:فرض کنید تاریخ جاری: ۱۴۰۰/۷/۱ باشد،(گفته شدبرای تاریخ جاری نمیتوان گروه نمایش دهنده را انتخاب کنید)

بازه مجاز برای تاریخ شروع  ۱۴۰۰/۲/۷ می شود تاریخ شروع کمپین یا ۱۴۰۰/۹/۲۹ که نود روز بعد از تاریخ جری است،چون میتوان برنامه ریزی کرد برای کسب و کارتان ۹۰روز بعد تبلیغات داشته باشید.

و بازه مجاز برای تاریخ پایان گروه نمایش دهنده : اگر ۱۴۰۰/۷/۲ شروع گروه نمایش دهنده را انتخاب کرده باشید،گروه نمایش دهنده ما میتواند ۱۴۰۰/۷/۳ پایانش باشد و ۱۴۰۰/۱۰/۲ (یعنی میتواند یک گروه نمایش دهنده دو روزه ۴۸ ساعته باشد یا ۹۰ روزه باشد.) اما اگر تاریخ شروع را ۱۴۰۰/۹/۲۹ انتخاب کرده باشید،تاریخ پایان میتواند ۱۴۰۰/۱۰/۲ باشد.

نکته که در این قسمت وجود دارد: کوتاه ترین گروه نمایش دهنده یا تبلیغاتی که ما در تبلیغات بنری هایلایت میتوانیم داشته باشیم دو روزه می باشد کوتاه ترین گروه نمایش دهنده و کمپین ، و بلندترین گروه نمایش دهنده و کمپین ۹۰ روزه می باشد.

توجه داشته باشید که ۶ ماه ایتدا سال ۳۱ روزه و اسفند ماه ۲۹ روزه است در تقویم هایلایت.

نکته بعدی:ضمن اینکه قبل از اضافه کردن گروه نمایش دهنده به کمپینتان،حتما از بخشی که فایل Excel  را میدهد گزارشی تهیه و بررسی بفرمایید قبل از اضافه کردن به کمپین تبلیغاتی.

امیدوار هستیم که این آموزش مورد توجه و مورد استفاده شما قرار بگیرد 

کسـب و کـارتـو هـایـلایـت کـن!!!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.