گام ۸ : ایجاد گروه نمایش دهنده تبلیغات بنری هایلایت

Advertising agencies-03

فهرست مطالب

آموزش ساخت گروه نمایش دهنده:

 

از منوی سمت راست دکمه نمایش دهنده را انتخاب می نمایید.

در قسمت بالایی صفحه گروه نمایش دهنده را انتخاب می نمایید.در پایین صفحه ، جدولی را مشاهده می کنید که گروه های نمایش دهنده قبلی را نشان می دهد.

در قسمت بخش دکمه *عملیات* می توانید به گروه های نمایش دهنده قبلی دسترسی داشته باشید.

و می توانید خروجی اکسل گرفته و مشاهده کنید چه جایگاه هایی را انتخاب کرده بودید ، و همچنین ارزش آن جایگاه.

سپس دکمه بازگشت را زده

دکمه +گروه جدید را ملاحظه می فرمایید، که برای ساخت گروه نمایش دهنده جدید از این قسمت باید اقدام کنید.

بعد از فشردن دکمه +گروه جدید، وارد صفحه ای می شویم به نام، (اضافه کردن گروه سایت های نمایش دهنده)

قبل از شروع ساخت گروه نمایش دهنده ، باید نکات بسیار مهمی گفته شود و در نظر داشته باشید: گروه نمایش دهنده به صورت مستقیم روی کمپین بنری تاثیر می گذارد، چرا؟

در گروه نمایش دهنده دو مورد مشخص می شوند که در کمپین بنری هم خیلی مهم هستند و خیلی تاثیرگذار هستند، اول:زمان نمایش تبلیغات ، دوم: جایگاه های تبلیغات مشخص می شوند.

با آمدن به پایین صفحه ،نام گروه نمایش دهنده را از ما میخواهد که اضافه می نماییم به صورت مثال: زمستان-گروه اصلی ، که ما درست می کنیم و همانگونه که مشاهده می فرمایید در این قسمت، تاریخ شروع و پایان رزرواسیون جایگاه های تبلیغاتی را از ما میخواهد ، در نظر داشته باشید تاریخی که برای رزرو جایگاه تبلیغاتی (منظور همان تاریخ شروع و پایان است) که انتخاب می نمایید و ما از آن به عنوان تاریخ نمایش دهنده در سیستم هایلایت یاد می کنیم عملا تاریخ کمپین تبلیغاتی شما خواهد بود و تبلیغات در این بازه زمانی در جایگاه هایی که در گروه نمایش دهنده خودتان انتخاب کرده اید نمایش داده می شود .

  • چندتا از قوانینی که برای انتخاب این بازه زمانی است را بهش بپردازیم.

برای تاریخ روز نمی توان کمپین تبلیغاتی درست کرد ، چرا که بر اساس زمان اجاره داده می شوند جایگاه های زمانی و تاریخ شروع از ۰۰:۰۱ثانیه بامداد فردا است، مثال: اگر امروز شنبه ۲۱آبان ۱۴۰۱ است.

تاریخ شروع کمپین تبلیغاتی ما از ۲۳ آبان به صورت پیش فرض گذاشته شده است ، البته ۲۲ آبان هم میتواند باشد اما بهتر است یک روز قبل باشد.

تاریخ پایانی همانطور که در قوانین گفته شد و در باکس لیمویی رنگ هم در همین صفحه توضیح داده شده ، میتواند تا ۸۹ روز بعد از تاریخ شروع باشد ،یعنی بلندترین کمپین تبلیغاتی که میتوانید داشته باشید ۹۰ روز است و کمترین کمپین تبلیغاتی ۴۸ ساعت است.پس ما تاریخ شروع ۰۸/۲۳ در نظر گرفته ایم و تاریخ پایان برای مدت یک ماه در نظر میگیریم ۹/۲۳ و در ادامه دکمه اعمال تاریخ و نمایش سایتها

بعد از اعمال تاریخ ، صفحه زیر را مشاهده می فرمایید که نام گروه را خودمان وارد کرده بودیم : زمستان-گروه اصلی می باشد.

پایین تر جدولی را مشاهده می فرمایید که، ارزش یک شبانه روز گروه نمایش دهنده را نشان می دهد ، چون هنوز جایگاهی انتخاب نکردیم برای نمایش تبلیغات ، مبلغ صفر تومان است.

تاریخ شروع گروه نمایش دهنده ۱۴۰۱/۸/۲۳ و تاریخ پایان ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ که این بازه زمانی را خودمان انتخاب کرده ایم.

توجه داشته باشید:دریافت لیست گروه بنری در سطوح آخر ملاحظه می فرمایید که خروجی فایل اکسل می باشد.

پیشنهاد ما اکیداً این است که حتما ، بعد از اینکه جایگاه های گروه نمایش دهنده تان را انتخاب کردید ،قبل از اضافه کردن و تایید نهایی گروه نمایش دهنده تان خروجی فایل اکسل گرفته شود.

همانگونه که در قبل گفته شده است ، بخش دوم و تاثیر گذار گروه نمایش دهنده ها بعد از بازه زمانی نمایش تبلیغات جایگاه های نمایش تبلیغات و محلی که تبلیغات در آن نمایش داده می شوند است.

در جدولی که مشاهده می فرمایید لیستی از نمایش دهنده ها در صفحات زیادی وجود دارند که صدها سایت مرتبط با صنعت ساختمان هستند و هزاران جایگاه در آنها آماده نمایش تبلیغات هستند.

در ستون اول جدول میتوان نام سایت را مشاهده بفرمایید .

در ستون دوم دسته بندی موضوع و یا حوزه فعالیت.

در ستون سوم جدول صفحات سایت که جایگاه تبلیغاتی هایلایت که در آن قرار دارند را می توانید ملاحظه بفرمایید.

با انتخاب یک کدام از سایت ها به بررسی انتخاب جایگاه ها در گروه نمایش دهنده میپردازیم. در قسمت انتخاب دسته بندی موضوع میتوانید دسته بندی خود را تغییر دهید و گروهی که مد نظرتان است را انتخاب بفرمایید.

نمونه کار

بعد از انتخاب دسته بندی ، که ما گروه ماشین آلات صنعتی و راه سازی

و  سپس سایت مد نظر را انتخاب کرده ایم

از ستون سوم ، جایگاه های نمایش تبلیغات را انتخاب میکنیم.

همانطور که مشاهده میفرمایید  صفحات سایت انتخاب شده آمد

جدولی را ملاحظه میفرمایید که در آموزشات قبلی توضیحات کاملی درموردش داده شده (اشاره به آموزش بررسی نمایش دهنده ها)

در این جدول عنوان صفحاتی که داخل قرار دارند را مشاهده می کنید.

در ستون بعدی می توانید با کلیک بر روی دکمه *چشم* صفحه سایت را به صورت آنلاین مشاهده بفرمایید و تبلیغاتی که درحال نمایش هستند را ملاحظه فرمایید.

اما ستون آخر جایگاه های تبلیغات وجود دارد که ما الان در صفحه اصلی وارد بخش جایگاه تبلیغات می شویم که جایگاه تبلیغات صفحه اصلی سایت مورد نظرمان است.

جدول های اطلاعاتی ،جایگاه های تبلیغاتی است در آموزش های قبلی کامل توضیح داده شده.

و اسکرین شاتی از صفحه وجود دارد که جایگاه تبلیغاتی را به ما نمایش می دهد با کادر های سبز رنگ . جایگاه تبلیغات ۶۲۸ و جایگاه ۶۳۵ جایگاه هایی هستند که در این صفحه تبلیغاتی انتخابشان کرده ایم.

در این جدول میخوایم مشاهده کنیم انتخاب جایگاهی که داشتیم چه بوده است؟

ابتدا اندازه بنر ،ظرفیت بنر ، ارزش کل ، پرداختی شما (همانگونه که گفته شد  یک سهم از دو سهم است نصف مبلغ می باشد برای نمایش یک روز) ، سهم نمایش .

همانطور که مشاهده مبفرمایید مبلغ و ارزش این صفحه ۷۵۰۰ تومان برای یک روز نمایش شده است.

بعد از اتمام انتخاب دکمه دخیره و بازگشت را میزنید.

*توجه داشته باشید*:ممکن است در بعضی از سایت ها بروید و صفحاتی از آنها را انتخاب کنید ،زمانی که به صفحه مورد نظرتان آمدید و جایگاه تبلیغاتی را مشاهده کردید برای انتخاب با جداول قرمز روبه رو شدید، این قرمز بودن یعنی ظرفیت آن جایگاه تکمیل است و نمی توانید آن جایگاه را انتخاب کنید، اگر اسرار بر انتخاب همان جایگاه را دارید میتوانید آیدی تگی که در سطر پایین جدول اطلاعات وجود دارد را کپی نمایید و در بخش رزرواسیون نمایش دهنده ها چک فرمایید و ببینید اولی زمان که این جایگاه فضاش خالی می شود چه زمانی است ، تا بتوانید انتخاب فرمایید.

 صفحه محصولات 

صفحه محصولات دارای تگ چند صفحه ای هم می باشد و در صفحات متعددی تبلیغاتش نمایش داده می شود . جایگاه تبلیغاتی را انتخاب می نمایید.

چهار جایگاه تبلیغاتی برای این صفحه می باشد و سبک نمایش تبلیغات در صفحه محصولات این سایت است.

جایگاه شماره ۶۳۷ و ۶۳۸ انتخابات ما در این صفحه می باشد، مشاهده می فرمایید در جدول پرداختی بابت یک روز نمایش در جایگاه ۶۳۷ در این سایت و در این صفحه چند صفحه ای ۴۰۰۰ تومان و جایگاه ۶۳۸ هم به همین مبلغ .

مبلغ این صفحه نهایتا ۸۰۰۰ تومان می باشد.

دکمه ذخیره و بازگشت را میزنیم وارد صفحات سایت موردنظر می شویم.

دکمه بازگشت را میزنیم و برمیگردیم به صفحه گروه

همانطور که در این جدول مشاهده می فرمایید ، گروه زمستان-گروه اصلی ارزش یک شبانه روز ارزشش ۱۵۵۰۰ تومان شده است  وتاریخ شروع : ۰۸/۲۳ تا ۰۹/۲۹ است.

همانطور که گفته شده ، حتما قبل از اینکه از قسمت پایین اضافه کردن گروه نمایش دهنده یا به نوعی تایید نهای را انجام دهید، حتما از این بخش خروجی فایل اکسل تهیه بفرمایید که بررسی را انجام دهید و از انتخاباتتون مطمئن باشید.

در نهایت اگر همه چیز درست بود میتوانید با زدن دکمه اضافه کردن گروه نمایش دهنده خودمان را بسازیم.

و برای اطمینان میتوان به قسمت گروه نمایش دهنده برویم.

و در جدول زیر( شماره گروه، نام گروه ، تاریخ شروع  و پایان ، تاریخ درج گروه نمایش دهنده و بخش عملیات) ، آمده و میتوانیم  جزئیات گروه نمایش دهنده را بررسی کنیم .

امیدوار هستیم که این آموزش مورد توجه و مورد استفاده شما قرار بگیرد 

کسـب و کـارتـو هـایـلایـت کـن!!!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.