افزایش ورودی از گوگل با خرید بازدید گوگل و سئو

Google-Ads

فهرست مطالب

این روزها رقابت بین اکثر کسب‌وکارها در پی راه یافتن به رتبه‌های اول گوگل، امری اجتناب‌ناپذیر است. مسلم است که جهت افزایش ورودی از گوگل باید تک‌تک الگوریتم‌هایی که گوگل برای شما تعیین کرده است را اجرا کنید. ولی به این نکته هم باید توجه داشته باشید که فقط بهبود رتبه سایت نمی‌تواند تضمینی برای افزایش بازدید گوگل باشد. با رعایت قوانینی که موجب افزایش در نرخ کلیک می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که با رتبه‌ی بهتر در گوگل، شانس بیشتری نیز برای جذب کاربر و درنتیجه افزایش کلیک گوگل خواهید داشت.

اهمیت افزایش ورودی از گوگل

در دنیایی که اکثر افراد کسب‌وکار خود را بر بستر آنلاین راه‌اندازی کرده‌اند و تمام تلاش خود را برای حضور در دنیای اینترنتی می‌کنند تا بیشتر مورد بازدید و دیده شدن قرار گیرند، گوگل به‌عنوان بزرگترین موتور جستجوی جهان که تعداد زیادی از مخاطبین از آن برای پاسخ به نیازشان استفاده می‌کنند، از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها برای افزایش فروش خود به دنبال افزایش ورودی سایت‌شان از گوگل هستند. پس می‌توان نتیجه گرفت که افزایش بازدید گوگل یک هدف مشترک برای تمامی افرادی است که در این عرصه به‌نوعی فعالیت دارند.

تمام بازاریابان و مدیران کسب‌وکارها، جهت افزایش مشتری، استراتژی می‌چینند. ازنظر آن‌ها در اینترنت، تعداد مشتریان با تعداد بازدیدهایی که از سایتشان می‌شود رابطه‌ای تنگاتنگ دارند. در این شرایط افزایش بازدید گوگل به‌عنوان یک هدف اصلی، ضرورت  پیدا می‌کند. گوگل بیش از ۵۰ درصد ترافیک ورودی وب‌سایت‌ها را ایجاد می‌کند. از سوی دیگر، قرار گرفتن سایت یا فروشگاه اینترنتی شما در لیست وب‌سایت‌های پیشنهادی گوگل هیچ‌گونه هزینه‌ای برای شما ندارد.

دریافت ترافیک و افزایش ورودی گوگل به‌عنوان یک عامل تعیین‌کننده در رشد کسب‌وکارهای اینترنتی، برای شما مزایای زیر را به همراه دارد:

  • افزایش بازدید گوگل به‌عنوان شاخصی به شما کمک می‌کند که استراتژی بازاریابی خود را محک بزنید.
  • اطلاعاتی در مورد الگوهای رفتاری کاربران و علایق آن‌ها به دست می‌آورید.
  • باعث افزایش اعتبار سایتتان در موتور جستجو می‌شود.
  • باعث افزایش نرخ کلیک و درنتیجه مشتری بیشتری می‌شود.
  • مشتری بیشتر به کسب درآمد و سود بالاتر و درنتیجه افزایش ورودی گوگل می‌انجامد.

انواع روش‌های افزایش ورودی از گوگل

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که جهت افزایش ورودی گوگل می‌توان انجام داد، سئو و بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو به‌منظور افزایش بازدید گوگل و ترافیک سایت است. در این روش شما به‌صورت ارگانیک سهم بیشتری از کاربران و مشتریان را نصیب خود می‌کنید؛ اما روش سئو روشی است که در درازمدت نتیجه می‌دهد و شما نیاز به صبر و زمان بیشتری برای موفقیت دارید.

اگر شما بخواهید به‌سرعت و در مدت‌زمان کوتاه بازدیدکنندگان سایتتان را افزایش دهید، می‌توانید با پرداخت هزینه و استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ادز (PPC)، خرید بازدید گوگل انجام دهید.

در ادامه توضیحات مفصل‌تری راجع به این دو روش خواهیم گفت.

اما روش‌های دیگری هم وجود دارد که بازدید سایت را از منبعی به‌غیراز گوگل تامین می‌کنند.

مدتی است سایت‌هایی روی کار آمده‌اند که اقدام به فروش بازدید گوگل می‌کنند. به این صورت که این سایت‌ها به‌جای کاربر واقعی با استفاده از ربات‌ها به تعداد دلخواه، بازدید سایتتان را افزایش می‌دهند؛ یعنی این ربات‌ها به‌صورت تصادفی از آی‌پی‌های مختلف و از پیش تعریف‌شده، کلمات کلیدی خاصی مربوط به شما یا نام وب سایتتان را در گوگل جستجو کرده و وارد سایت شما می‌شوند.

گوگل با به‌روزرسانی الگوریتم‌های هوش مصنوعی، رفتار کاربران را تحلیل می‌کند و تفاوت بازدید طبیعی که توسط یک انسان انجام می‌شود با بازدید یک ربات که توسط نرم‌افزار افزایش بازدید گوگل ایجادشده را، متوجه می‌شود. این روش خرید بازدید گوگل، مشکلات فراوانی را برای شما ایجاد می‌کند. علاوه بر اینکه هزینه می‌پردازید و هیچ منفعتی برای شما ندارد، درگیر جریمه گوگل و افت شدید رتبه سایت می‌شوید.

از طرفی افزایش بازدید گوگل، زمانی ارزشمند است که کاربری باهدف خاصی روی سایت شما کلیک کند. اگر قرار باشد این کار توسط ربات انجام شود که نمی‌توانید از نرم‌افزار یا ربات انتظار خرید و کسب درآمد داشته باشید. پس به جرأت می‌توان گفت که سایت‌های خرید بازدید گوگل چیزی جز کلاه‌برداری نیست.

بنابراین در صورتی ترافیک بیشتر، اعتبار، رتبه و جایگاه سایت شما را در گوگل افزایش می‌دهد که ارگانیک، غیرتقلبی و باکیفیت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.